En enda kväll kvar

Publicerad 2013-09-25 19:32:53 i Allmänt,

Snart är dagen slut och äntligen kommer torsdagen som jag väntat på! Det ska bli riktigt spännande, mamma håller på att trissla och trassla med något paket inne i sovrummet just nu. Åh, så kul det ska bli! Tyvärr har vi ingen tid för övningskörning imorgon så jag hoppas att vi kan få in lite utav det så snart som möjligt. 
 
Jag har ju längtat till hösten jättelänge men just nu är jag inte alls på humör för den. Det är ju så kallt! I skolan har jag knallat omkring i en tjock stickad tröja men det känns ändå som om det vore en ny istid. Usch! Imorgon får jag väl ta på mig ett linne, en långärmad tröja, en stor hoodie och en halsduk. Jag tänker i alla fall inte gå runt och frysa en hel dag till. Det går jag inte med på. Jag måste också komma ihåg att ta på mig mössa och vantar!!! Man kan ju tro att det är 10 minus ute :(                                                                                                                                   
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellen, 17 år

Hej hallå! Vad kul att du har hittat hit. Här kan du läsa om min vardag som vanligtvis består av att skratta, fotografera, smaska på nybakade sötsaker, läsa och spendera pengar på kläder (även fast garderoben redan är överfull) Nu vet du lite om mig, varsågod att kika runt! Vill du kontakta mig? Mejla då till [email protected]!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela