En seg tisdag

Publicerad 2013-10-29 22:10:39 i Allmänt,

Vid klockan fem igår kväll kom Cissi för att sova över. Det var riktigt mysigt. Vi lagade mat, lyssnade på musik, spelade spel, skrattade och dansade Just Dance. Typ som vanligt. När klockan hade blivit tre på natten slocknade vi ihop. Jag hade förväntat mig att vakna vid elva men nej, nej! Min kropp ville vara uppe med tuppen. Först slog jag upp ögonen vid sex, jag somnade om för att vakna vid åtta. Då gav jag upp.
 
Man har så roligt på natten, när man är övertrött och skrattar åt allting. Men när man väl vaknar upp några timmar senare så är man som en zombie. Trött, seg, allmänt sur. Dagen är förstörd. 
 
Jaja, skitsamma! Nu ska jag få ta igen lite sömn. Att sova är bland det bästa som finns. Vi hörs imorgon, godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellen, 17 år

Hej hallå! Vad kul att du har hittat hit. Här kan du läsa om min vardag som vanligtvis består av att skratta, fotografera, smaska på nybakade sötsaker, läsa och spendera pengar på kläder (även fast garderoben redan är överfull) Nu vet du lite om mig, varsågod att kika runt! Vill du kontakta mig? Mejla då till [email protected]!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela