Porträtt

Publicerad 2013-11-28 19:55:08 i Allmänt,

Att fota av min lillebror är en ganska svår match! Det är ett under om han ens går med saken. Jag försöker lirka lite med honom, men det slutar alltid såhär:
 
- Hugo, kom nu så ska jag fota dig...
- Jag vill ju inte!
- Men snälla? Du får en krona då!
- Nej, en tjugolapp!
- Haha, nej, fem kronor?
- En tia!
- Sju kronor? 
- Okej!
 
Jaha, det där gick ju ganska bra. Men det slutade inte där, han fortsatte att argumetera emot. Jag fick nämligen bara ta fem bilder. Han räknade noggrant, men när han kom upp till fyra höll jag in knapen så att det blev en massa bilder på en gång. Där fick jag honom! (Han fick faktiskt SJU kronor av mig!)
 
Bilden fick dock inte den skarpheten jag ville ha. Den är nästan lite suddig, tumme ner!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellen, 17 år

Hej hallå! Vad kul att du har hittat hit. Här kan du läsa om min vardag som vanligtvis består av att skratta, fotografera, smaska på nybakade sötsaker, läsa och spendera pengar på kläder (även fast garderoben redan är överfull) Nu vet du lite om mig, varsågod att kika runt! Vill du kontakta mig? Mejla då till [email protected]!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela