Julklappar

Publicerad 2013-11-27 19:52:48 i Allmänt,

Idag har jag handlat in lite julklappar till paketkalendern som mamma ska få. Hemma hos oss får alla en kalender var och ett litet paket att öppna varje dag fram till julafton. Det har varit en tradition sen jag var liten och det är så mysigt! Jag vet också precis vad jag ska köpa för något till självaste julafton. Det är riktigt skönt att få sina tankar i styr. Men det är också trevligt att jag har en del pengar kvar. Än sålänge i alla fall! Nu är det bara att invänta dagen då pyntet ska upp. JAG LÄNGTAR IHJÄL MIG! Jag ska fota så himla mycket och ge er en bildchock av julen. 
 
Har ni köpt några julklappar än? Längtar ni också? Lika mycket som jag?
 
Nu ska jag krypa ner i sängen, tända lite ljus och sätta på en film. Hur ofta har jag gjort det nu på senaste tiden egentligen? Och hur ofta plågar jag er med allt tjat? Haha! Men att mysa är sånt som man SKA göra, gärna med en tallrik glass ♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellen, 17 år

Hej hallå! Vad kul att du har hittat hit. Här kan du läsa om min vardag som vanligtvis består av att skratta, fotografera, smaska på nybakade sötsaker, läsa och spendera pengar på kläder (även fast garderoben redan är överfull) Nu vet du lite om mig, varsågod att kika runt! Vill du kontakta mig? Mejla då till [email protected]!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela