Hej på er!

Publicerad 2013-01-07 16:43:00 i Allmänt, Om Mig,

Ellen heter jag, 15 år gammal och har nu startat min första blogg. Här tänkte jag lägga upp det som händer i min oftast roliga och ibland kaotiska vardag. Men även recept, bilder och mycket mer kommer att dyka upp.
Intressen då? Jo, hänga med kompisar, baka, fota, skriva, läsa och shoppa. Spendera pengar på kläder och skor är jag inte dålig på. Sen äääälskar jag sötsaker, jag är en riktig godisråtta! 
 
Jag går sista terminen på högstadiet, ska bli skönt att ta steget till gymnasiet efter sommaren. Har inte bestämt mig helt vad jag ska välja, men det lutar åt restaurang och livsmedel. 
 
Jag har det såå lyxigt att jag bor på två ställen. Anledning? Mina föräldrar är skilda ;)
På ena hållet bor jag i en lägenhet med pappa, hans sambo, min lilla sötiskanin och en galen fågel. På andra hållet är det hus som gäller, med mamma, hennes man, lillebror och två katter. En smal och en tjock. 
Sen har vi oxå det nya tillskottet, Diesel, en hundvalp, som för tillfället tuggar på granbarr!
 
Nu vet ni en del om mig , hörs senare!

Kommentarer

Postat av: Blogg.se

Publicerad 2013-01-07 16:43:46

Lycka till med din nya blogg!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellen, 17 år

Hej hallå! Vad kul att du har hittat hit. Här kan du läsa om min vardag som vanligtvis består av att skratta, fotografera, smaska på nybakade sötsaker, läsa och spendera pengar på kläder (även fast garderoben redan är överfull) Nu vet du lite om mig, varsågod att kika runt! Vill du kontakta mig? Mejla då till [email protected]!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela