Vadstena

Publicerad 2013-01-26 21:30:16 i Allmänt,

Där spenderade jag en del av min dag, med min kompis Vilma. Vi gick runt där på de små gatorna, tittade lite och tog en fika. Supermysigt! Bestämde däremot att nästa gång skulle vi åka in på sommaren så man slipper gå runt i flera minusgrader och frysa. Vilmas brorsa spelade ishockey en bit bort så vi gick dit några minuter innan matchens slut. Tyvärr förlorade de med 4-5 :/
Tog en del kort, de flesta från "Kopp och kanna" där de hade jättefina och söta saker. Hörs!
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Vilma

Publicerad 2013-01-26 23:15:30

Haha tyvärr förlorade dem med fyra fem .. :) du bestämde dig för att nämna mitt namn ;) måste göra om det! Men kanske på sommaren då :)❤

Svar: Haha de gjorde ju det ;) ja, det var enklast så... orkade inte skriva "min kompis" hela tiden ;) Aa det måste vi verkligen! ♥♥
Ellen Dahlström

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellen, 17 år

Hej hallå! Vad kul att du har hittat hit. Här kan du läsa om min vardag som vanligtvis består av att skratta, fotografera, smaska på nybakade sötsaker, läsa och spendera pengar på kläder (även fast garderoben redan är överfull) Nu vet du lite om mig, varsågod att kika runt! Vill du kontakta mig? Mejla då till [email protected]!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela