Strejk

Publicerad 2013-04-28 10:57:00 i Allmänt,

 
Söndagmorgon !
 
Sista dagen av helgen som går till att träffa en del av släkten på pappas sida. Eftersom min farmor kommer som inte bor här i Sverige ska det bli extra kul. Jag ska också ut och springa i mina nya löpartights (äntligen!) och klämma in lite plugg.
 
Igår var träffades nästan alla tjejer från klassen för att fira Jennifer som fyllt år, grattis! Vi åt pizza, kollade på skräckfilm och bara chillade ;)
 
Imorgon är det dags för strejk... Det är tydligen mat- och städpersonalen som vill röra om lite i grytan och vi får ta med oss egen lunch. 
Vi får hoppas på att det inte pågår för länge, eftersom det får inte städas av någon annan än städpersonalen, vilket leder till att det blir vidrigt på skolan. I värsta fall stänger skolan och sommarlovet skjuts fram. J Ä T T E K U L ...
 
Nu är det dags för frukost, with the family!
 
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellen, 17 år

Hej hallå! Vad kul att du har hittat hit. Här kan du läsa om min vardag som vanligtvis består av att skratta, fotografera, smaska på nybakade sötsaker, läsa och spendera pengar på kläder (även fast garderoben redan är överfull) Nu vet du lite om mig, varsågod att kika runt! Vill du kontakta mig? Mejla då till [email protected]!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela